tisdag, december 19, 2006

Några rader från sjuklingen

Jaha. Så var det med det. Ingen bryr sig. Det kvittar om jag bloggar eller inte.

Ja, så känns det just nu. Jag är knappast uppåt i det här läget. Den här vinterkräksjukan gjorde mig verkligen låg. För att något försöka förbättra min situation bytte jag lakan och örngott, duschade och tvättade håret, klädde på mig och gick ut en liten runda. Jag kände att jag bara måste komma ut, om så bara för en liten stund. Jag har fått ont i ryggen av att ligga i sängen så länge. Jag gick som en dåligt smord robot i slow motion.

Det enda positiva med detta som jag kan komma på nu är
1. att jag har gått ned tre kilo
2. att jag har tömt magen på en massa onödigt.
Nu gäller det att arbeta upp aptiten igen. Än så länge är det bara rostat bröd och te som förefaller någorlunda attraktivt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida