onsdag, augusti 16, 2006

Ingen frukost utan yoghurt



Den här är helt i min smak. Jag försöker ha den i beredskap till varje frukost. En frukost utan yoghurt är ett fiasko.

Det är nästan ingen risk att hotellfrukostar blir fiasko. Ribban verkar höjas lite då och då. Nuförtiden är det nästan standard att ha oerhört dignande frukostbord på hotell. Ah, det är en njutning att bo på hotell, bl.a. just för att äta frukost där. Förr i tiden kunde man tycka att det var gentilt med möjligheten att rosta bröd. Nu nästan kräver man nygräddade våfflor med sylt och grädde.

Tiderna förändras - och snart blir jag en yoghurt själv. Jag ägnar mig ju åt yoga och jag är ganska hurtig med konditionsträning.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida