fredag, december 18, 2009

Dagens irritationsobjekt

"På spåret"... Alltså - det är mycket jag undrar över när det gäller TV-serien "På spåret".

Bl.a. undrar jag vad som är grejen med Luuk. Vad är det som har gjort honom till en så stor kändis? Har han t.ex. någonsin sagt någonting riktigt roligt? Och måste han alltid se överlägsen ut?

Vidare undrar jag om det inte finns några som kan platta till Filip och Fredrik. Jag tycker att de bara blir stöddigare och odrägligare ju mera de vinner.

Slutligen undrar jag varför så pass många kändisar är ganska kassa i programmet? Vad kunde egentligen Göran Rosenberg i kväll? Inte imponerande mycket. Det finns flera andra kändisar som jag skulle kunna nämna här och fråga vad de egentligen hade i TV-serien att göra.

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida