tisdag, maj 19, 2009

Blaha, blaha, pladder, pladder - zzzzzzzzzzzzzz

Jag läste om ett par tonårstjejer som har hundratusentals besök per vecka på sina bloggar. Det övergår mitt förstånd hur det kan vara intressant att läsa dem. Så totalt likgiltigt. Så helt antiintellektuellt. Så ofattbart tomt.

Jag kanske skulle börja skriva något liknande bara för att se om jag får flera besök. Så här:

***

Nu skriver jag med flera fingrar! Så ascool!
Igår var jag sur på en okänd person. Hoppas jag inte träffar honom nåt mera.
Dagens outfit är blåa jeans, blå t-shirt och grå tröja.
I morse sköljde jag munnen med SB12. Häftigt!
Ibland får jag lite ont i ryggen. Får se vad som händer - och fötter, ha! ha!

Matlåda - pinsamt eller?

***

Nej, jag ger upp. Hur kan man uppbåda något intresse för att läsa sådant dravel? Det är tragikomiskt att sådana oerhört ytliga och andefattiga bloggar har så många besökare.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida