söndag, november 18, 2007

Ryttare i nöden

Den här köpte jag när det var Fars dag. Man kunde köpa två filmer för 99 kr. Vilken annan film jag köpte får du veta tids nog.Den här är en film i min smak. Jag gillar många westernfilmer. Saker och ting ställs ofta på sin spets där. Och det blir extra tydligt när "Clintan" är inblandad. Men varför hålla på och tjafsa? CE skulle inte gilla det. Den här recensionen säger egentligen det jag vill ha sagt. Och betyget är helt i sin ordning: 5 av 6 möjliga.

Etiketter: ,

4 kommentarer:

Blogger Thomas O. sa...

CE-märkning fick här en ny innebörd.

11:08:00 em  
Blogger Jah Hollis sa...

Ett alldeles utmärkt val.
Clint Eastwood i toppform skulle jag vilja påstå.

1:50:00 em  
Blogger Ola Claesson sa...

Det är väl den sortens film där inget händer och man ändå sitter trollbunden?

5:38:00 em  
Blogger Thomas O. sa...

ola: Nej! Där händer en hel del och man sitter löst i sadeln...

6:53:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida