torsdag, juni 21, 2007

Icke anonym

Det är ett förskräckligt tjat om anonymitet och alias och nick name o.s.v. Det verkar vara förskräckligt störande för en del personer att många bloggar anonymt. Vissa håller på att gå i taket, men det gör de å andra sidan för jämnan.

Jag har ändrat i min presentation. Den som har något mellan öronen kan lägga ihop två och två och få reda på min sanna identitet. Än se'n? Blir min blogg därigenom totalt likgiltig? Eller blir den plötsligt väldigt mycket mera intressant? Jag trodde det var innehållet som betydde något och inte vem som skriver.

Vidare är det så, att jag skiljer strikt mellan mitt arbete och min fritid. Det jag skriver i denna blogg skall icke påverka mitt arbete i negativ riktning. Om jag någon gång skriver något om mitt arbete, så skall det icke negativt få påverka mina relationer till kollegor och ledning. Det skulle bli ohållbart att hålla i gång en blogg under sådana förhållanden.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida