onsdag, februari 28, 2007

NPU

Nära-Paradiset-Upplevelse. Det har jag varit med om i dag. I eftermiddags var det nämligen dags för den helkroppsmassage som jag tidigare fick skjuta upp p.g.a. massageterapeutens sjukfrånvaro. Ah, så gudomligt skönt det blev! Jag kan inte förstå de män som tycker att det är pinsamt att låta en främmande kvinna hålla på att knåda och massera ens kropp. Jag blev så avslappnad, att jag höll på att somna. I mitt slöa tillstånd, med halvöppen mun, åstadkom jag ett par minisnarkningar. När de 70 minuterna hade passerat kunde jag inte fatta vart de tagit vägen. Jag hade gladeligen kunnat ta emot massage en timme till. Jag tycker det borde vara en mänsklig rättighet att bli helkroppsmasserad sisådär minst en gång om året.

OK, OK, det finns ett visst mått av sensuell laddning i det hela. Det är ju svårt att förbise. Där ligger man nästan helt naken och låter en främmande kvinna trycka, klämma, knåda och stryka över så gott som hela ens kropp. Visserligen undviker hon de beprövat erogena zonerna, men det är inte utan att det känns lite uppeggande ändå. Det skulle kunna vara ett lysande förspel. Och fotmassagen var särskilt skön. Man förstår den där dialogen i "Pulp fiction" bättre efter en sådan fotmassage...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida