lördag, september 12, 2009

Bättre blogg - färre besök!

Den här bloggen får färre och färre besök per vecka. Vad är det med folk? Här gör jag mig till och fixar en massa etiketter så att denna blogg blir lättare att hitta i och mera användbar. Vad är tacken? Färre besök! Jag begriper mig inte på folk. Eller jo, för resten. Jag vet att ni bara vill läsa lättsmält kitsch om sex och skvaller och kändisar och kriminella och annat tarvligt. Här stöter ni på tuggmotstånd och då backar ni. Fegisar. Här är en av Sveriges bästa bloggar - men ni fattar det inte.

Etiketter:

3 kommentarer:

Blogger Madicken sa...

Så blygsam du är, hahaha.
:)

6:27:00 em  
Blogger Thomas O. sa...

Ja. Någon måste ju vara det ;-)

7:16:00 em  
Blogger Madicken sa...

Precis!

9:55:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida