lördag, december 08, 2007

Lite självömkan på lördag kväll

Otack är världens lön. Jag halkar utför i Bloggportalens listor. Min blogg är tydligen inte tillräckligt spännande. Jag borde skriva mera om sex och Magnus Uggla, Kungsholmsmordet och Springsteen - för att ta några exempel på "heta" ämnen. Jag vet inte hur länge jag gitter blogga. Det börjar tappa sin tjusning. Vi har de bloggare vi förtjänar - för att travestera ett känt uttryckssätt. Om ni inte vill ha mig, så kan jag lika gärna lägga av. Vad är poängen med att blogga för en likgiltig liten skara?

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

*villhavillha* :) Skiter i Uggla och sex - faktiskt. Föredrar vykort och bilder på golvet i Nordstan, som för övrigt fick mig att stanna kvar här.
Hosanna

10:39:00 fm  
Blogger Thomas O. sa...

Tack!

10:54:00 fm  
Blogger Ola Claesson sa...

Jag bloggar för att jag tycker det är kul att skriva. Om folk hellre läser om Idol är det inte mitt problem - så länge jag slipper skriva om det.

5:01:00 em  
Blogger Thomas O. sa...

Ola: Men att skriva bara för att skriva? Nä, då kan jag lika gärna skriva bara för byrålådan. Som att gå i skogen och prata med rötterna.

6:52:00 em  
Blogger Jah Hollis sa...

Åja, några är vi i alla fall som håller koll på det du skriver.
Och det hoppas jag vi får fortsätta med.

7:51:00 em  
Blogger Thomas O. sa...

Jah Hollis: Jag tackar!

8:51:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida